duminică, 17 februarie 2013

Lângă o cană de ceai într-o dimineaţă rece

Afară e tot mai frig, speram că odată cu apropierea lui martie, vremea de afară se va mai încălzi, dar se pare că m-am înşelat. Şii vestimantaţia mea nu a fost tocmai adecvată pentru această schimbare, iar acum stau în faţa calculatorului cu o cana de ceai, multe şerveţele şi cu ochii somnoroşi şi o durere de cap. Da, am răcit din nou, nu e ca şi cum n-am mai fost răcită de vreo zece ori deja până acum de când a început iarna, dar de data asta mă simt terminată. Oricum după ce m-am trezit m-a lovit inspiraţia pentru scris şi chiar dacă nu mă simt bine am reuşit să încropesc ceva mult mai ok decât mă aşteptam. Trebuia şi să merg la pregătire pentru olimpiadă, n-am auzit telefonul, nu m-am simţit bine şi am renunţat, sper doar ca nimeni să nu se supere pe mine.
După ce termin ce am plănuit, adică recenzia la Chemarea îngerului, o compunere pentru un concurs şi teme, o să mă bag în pat la căldură cu o carte şi nimeni nu mă mai scoate de acolo, cel puţin e aşa sper.
Cum e vremea pe la voi? Sper că aveţi o duminică mai plăcută decât a mea.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes