sâmbătă, 9 februarie 2013

O carte pe săptămână #4

Ştiu că n-am postat recenzia la Pretty Amy, ruşine să-mi fie! Când o să am timp de recenzii, gen săptămâna viitoare pe la final o să le scriu şi o să le postez. Până atunci, momentan citesc Vrăjitor şi Vrăjitoare de James Patterson. Nu pot să spun că-mi place foarte tare, dar e o lectură plăcută.
Voi ce aţi mai citit? Cum staţi cu timpul pentru lectură?


Povestea începe (sau se sfârşeste) asa…
E copleşitor. Un număr de feţe furioase care-ar putea umple un oraş mare, holbându-se la mine de parcă aş fi un criminal periculos. Stadionul e plin la întreaga lui capacitate. Sute de mii de feţe curioase, lipsite de compasiune, sau cel puţin indiferente...
Şi nu există ochi umezi, ca să nu mai vorbim de lacrimi. Nici cuvinte de protest. Nici bătăi din picioare. Nici pumni ridicaţi în semn de solidaritate.
De fapt, în timp ce ceasul numărătorii inverse licăreşte intermitent pe ecranele gigantice de la ambele capete ale stadionului, se pare că asta o să fie ultima noastră zi.
Îl văd pe fratele meu, Whit, întrebându-se dacă există din asta o ieşire de ultimă clipă. O văd pe mama plângând încetişor pentru Whit şi pentru mine. Îl văd pe tatăl meu, cu silueta înaltă gârbovită de resemnare, zâmbindu-ne mie şi fratelui meu – încercând să ne aducă aminte că n-are niciun rost să fim nefericiţi în ultimele noastre clipe pe această planetă.
Dar o iau prea repede. Mai sunt multe de povestit înainte să ajung la amănuntele execuţiei noastre publice. Aşadar, să ne întoarcem puţin în urmă...

5 comentarii:

Maria spunea...

Am citit și eu Vrăjitor și Vrăjitoare, dar nu mi-a plăcut deloc.
Eu oficial am timp de citit și sunt fericită :D Mai am vreo 100 de pagini din Insurgent momentan.
Săptămâna viitoare am în plan să citesc cât mai mult :D

Ştefana Alexandra spunea...

Ţi-a plăcut divergent suficient cât să citeşti şi Insurgent? :)) Mie nu mi-a plăcut.

Maria spunea...

Da, mi-a plăcut chiar destul de mult. Din păcate însă Insurgent m-a dezamăgit destul de mult până acum și știu cam cum se termină pentru că am căutat spoilere pe internet la un moment dat :)) Dar am decis să o termin totuși să văd ce voi crede despre ea la sfârșit.

Rose ღ spunea...

Nu ţi-a plăcut Divergent? ARE YOU A HUMAN, ŞTEFANA? O.o
Trecând peste asta :)) Eu am fost leneşă rău şi nu m-am ţinut de campanie. Vechea poveste cu şcoala. Cred că citesc de două ori mai puţin decât anul trecut *sad looking*
Lectură plăcută, am auzit că JP scrie genial :o3

Ştefana Alexandra spunea...

Da sunt om! :)) Păi nu mi-a plăcut:-?? Adică Tobias e genial şi toate cele, dar ideea cărţii nu m-a impresionat şi nici modul în care e scrisă.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes