joi, 14 februarie 2013

O carte pe săptămână #5

Încă o săptămână, încă o carte! săptămâna aceasta am citit Half-Blood de Jennifer L. Armentrout, autoarea seriei Lux, pe care am citit-o şi am făcut recenzia la primele două volume. spun am citit pentru că am terminat cartea ieri. Cartea face parte din seria Covenant.
Voi ce citiţi săptămâna aceasta?

Un hematoi rezultă din uniunea unui zeu u un muritor, şi copilul a doi hematoi pur sânge au puteri asemănătoare zeilor. Copii unui hematoi cu un muritor, ei bine nu chiar. Cei cu sânge semipur au doar două opţiuni: să devină santinele şi să vâneze rasa daimon sau să devină sclavi în casele celor cu sânge pur. În vârstă de şaptesprezece ani, Alexandria mia de grabă şi-ar risca viaţa luptând, decât să curăţe toaletele, dar ea s-ar putea să sfârşească aşa oricum. Sunt câteva reguli pe care studenţii de la Covenant trebuie să le respecte. Alex are probleme cu toate, dar în mod special cu regula număru 1: Cei cu sânge pur şi cei cu sânge semipur nu pot să fie niciodată împreună. Din nefericire ea are o paiune pentru Aiden, un sânge pur incredibil de frumos. Dar sentimentele ei pentru Aiden nu sunt problema ei cea mai mare, ci să stea în viaţă suficeint de mult să absolve şi să devină o santinelă. Dacă nu reuşeşte, trebuie să înfrunte un viitor mai rău decât moartea sau sclavia: poate deveni un daimon şi să fie vânată de Aiden. Şi asta ar fi cam naşpa.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes