marți, 12 februarie 2013

Want to see #3

Ştiu că săptămâna trecută nu am postat, dar am un motiv bun, nu am avut timp să mă uit la un film. Oricum. Acum două săptămâni m-am uitat la V de la Vendetta, un film emoţionant şi tulburător, după mine. Mi-a plăcut foarte mult prestaţia actorilor.
Săptămâna aceasta, sau mă rog în decursul a două săptămâni, pentru că m-am decis să mă uit la un film odată la două săptămâni, mă voi uita la X-Men: First Class(2011). Mi-au plăcut desenele X-Men, sper ca filmul să nu mă dezamăgească.

3 comentarii:

Rose ღ spunea...

Am văzut şi eu V de la Vendetta şi a fost.. wow. Eu chiar voiam să-i văd faţa, ahah. Şi mai că am plâns.

Ralu spunea...

Pe mine nu m-a dezamăgit, de fapt seria X-men e printre preferatele mele.
Spor la vizionat! ^^

Ştefana Alexandra spunea...

@Rose: Şi eu voiam să-i văd faţa! Dar nu a fost să fie. Şi finalul cu el plin de trandafir, genial.
@Ralu: Mersi :*

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes