duminică, 10 martie 2013

Librex, Iaşi 2013

Cred că mulţi dintre vopi ştiu ce e Librex, dar în caz de nu ştiţi, e un târg internaţional de carte care se ţine la Iaşi. Anul acesta a fost organizat în perioada 6-10 martie 2013. Am fost foarte încântată de târg, anul trecut din lipsă de timp nu am avut cum să merg, dar de data aceasta nu am putut să ratez ocazia.
Cele mai bune oferte le-au avut cei de la editura ALL! Şi evident că de când cu vALLuntar m-am îndrăgostit de multe cărţi de la această editură, aşa că mi-am cumpărat o carte pe care o voiam de mult: Fata de hârtie de Guillaume Musso! Da! Nu e aşa că e adorabilă? Şi am dat doar 18 lei pe ea, pentru că am luat cărţi împreună co o colegă şi la 3 cărţi luate fiecar carte avea un anumit preţ Ea şi-a luat şi Nono şi Magazinul de sinucideri pe care vreau să le citesc de la ea.
Voi ce cări aţi mai cumpărat?

2 comentarii:

Oana Matei spunea...

Si eu am fost ieri la Librex. La mine problema e ca am Kindle si nu prea mai cumpar carti in format fizic. De altfel, asta a fost si ideea cand am investit in ebook reader, sa cumpar mai putine carti. Mi-am luat "Sa nu ma parasesti" de Kazuo Ishiguro pentru ca imi doream de mult sa o citesc. Am observat ca erau oferte foarte bune la multe edituri, insa... m-am abtinut. :)

Ştefana Alexandra spunea...

Şi eu mi-am luat e-book tot în aceiaşi idee, dar nu mă pot abţine să nu-mi cumpăr măcar o carte din când în când ;))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes