joi, 21 martie 2013

O carte pe săptămână #9

Hei! Eu am terminat de citit E uşor să te iubesc de Tammara Webber, o carte destul de drăguţă, care mi-a plăcut şi am citit-o repede. Aşa că în această săptămână eu am citit, pe lângă Magaziunul de sinucideri care era pentru vALLuntar, E uşor să te iubesc. Voi ce aţi citit?

SALVATĂ DE UN STRĂIN. BÂNTUITĂ DE UN SECRET.
CÂTEODATĂ, DRAGOSTEA NU-I UN LUCRU SIMPLU…
El o urmăreşte, dar nu face cunoştinţă cu ea până când, o dată, într-o întâlnire neaşteptată, el devine salvatorul ei. Atracţia dintre ei e incontestabilă. Totuşi trecutul, pe care el s-a străduit atât de mult să-l depăşească, şi viitorul, în care ea-şi pune atât de mari speranţe, ameninţă să-i despartă.
Numai împreună ar putea să lupte cu durerea şi vinovăţia, să înfrunte adevărul şi să găsească neașteptata putere a dragostei.

4 comentarii:

Maria spunea...

Vreau și eu să citesc "E ușor să te iubesc", am auzit păreri bune despre ea :)
Eu tocmai am terminat de citit "Refugiul" de Nicholas Sparks, iar finalul m-a luat complet prin surprindere. Genial autor :D

Andreeea spunea...

Am terminat aseara Jocul MInciunii 3 si acum citesc Tradari de Lili St. Crow + in seara asta vreau sa incep E usor sa te iubesc ♥

Ştefana Alexandra spunea...

Cartea e o levtură plăcută, eu v-o recomand dacă vreţi ceva simplu şi uşor de citit.
Maria: Nicholas Sparks are cărţi super, din nefericire am reuşit să citesc doar O plimbare de neuitat
Andreea: Eu n-am citit niciun volum din Jocul Minciunii, am văzut serialul şi n-aş mai putea. O să păţesc ca la Micuţele mincinoase când nu mi-a plăcut cartea, mi s-a părut seacă.

Andreeea spunea...

Imi place mai mult serialul decat seria.. dar nu este foarte rea. Se intampla acelasi lucru in toate volumele: la inceput banuieste pe cineva, pana la sfarsit se dovedeste a fi nevinovata acea persoana.

Si eu vreau sa citesc Refugiul ☻ Am pus ochii pe cartea asta in toamna si chiar o vreau

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes