duminică, 10 martie 2013

Prima impresie: The Walking Dead


*Prima impresie este o nouă categorie pe care o creez pe blog, special pentru seriale. Am zis că am categorii pentru cărţi, filme, de ce nu şi pentru seriale? Şi cum tocmai m-am apucat de primul sezon din The Walking Dead... Oricum aceasta este doar o primă impresie asupra serialului şi a cum ar putea să continue din punctul meu de vedere.*

The Walking Dead este un serial care prezintă un grup de supravieţuitori după apocalipsa zombie. Rick Grimes, un fost şerif înainte de apocalipsă, îşi revine după o rană gravă din timpul unei misiuni şi descoperă cu stupoare că lumea s-a schimbat. În primul episod el doreşte să-şi regăsească familia, asta dacă mai este în viaţă.
Primul episod, episodul Plot al serialului nu este prea impresionant după mine. Am întâlnit o idee asemănătoare în I am legend (Sunt o legendă), adică tipul era ultimul supravieţuitor în cartea asta şi aici sunt mai mulţi, dar era aceiaşi idee cu virusul care se transmite prin muşcături, zgârieturi şi alte metode de genul. Oricum trebuie să recunosc că e cea mai plauzibilă justificaţie pentru existenţa zombielor, practic nu ai cum să te trezeşti mort viu dacă nu ai o boală care se facă nişte modificări la nivel genetic, molecular etc. Trecând peste, faptul că Rick s-a trezit singur, după ce a trecut printr-o experienţă aproape mortală mă face să mă gândesc că s-ar putea întâmpla - ceea ce ar fi foarte şocant pentru toţi fanii serialului - ca la un moment dat Rick să se trezască iar în spital şi să realizeze că totul a fost un vis. Numai gândul ar fi oribil, nu?
Şi acum despre Zombie. Îmi place că au ceva din acel iz de mort, dar mă deranjează faptul că nu arată chiar ca acei zombie pe care mi i-am imaginat eu, adică nu sunt chiar în descompunere, parcă mai au sânge care le curge prin vene, ceea ce e ridicol pentru că venele lor practic sunt rupte şi nu mai sunt funcţionabile. Îmi place că ei supravieţuiesc chiar şi dacă le lipseşte o parte din corp majoră, gen picioarele sau toată partea de jos, cred că ar continua să "trăiască" chiar şi dacă ar fi doar un cap, adică atâta timp cât au creierul intact totul e ok din ce mi-am putut da seama.
Şi mai este grupul de supravieţuitori care nu au apărut prea mult. Nu pot să zic că am o părere despre ei... E cam ciudat totuşi că Lori nu şi-a căutat soţul, adică era la spital când s-a dezlănţuit totul. Ok, pricep că avea un copil de care să aibă grijă - nu prea pare că ar vrea să aibă grijă de el având în vedere ieşirea ei din acest episod -, totuşi ar fi trebuit să-l caute, era iubirea vieţii ei dacă s-au căsătorit, nu?
Serialul e ok la prima vedere, nu foarte impresionant, dar merge pentru primul episod. 
Voi aţi văzut serialul? Cum vi s-a părut?

4 comentarii:

Andreeea spunea...

Nu l-am vazut inca, dar am auzit ca e foarte bun serialul. DUpa ce termin cu supernatural(mai am vreo 3-4 sezoane) cred ca il incep si pe asta

Ştefana Alexandra spunea...

Eu m-am lăsat de Supernatural, după sezonul 6 au început să abereze aiurea şi nu mi-a mai plăcut.

Andreeea spunea...

Sunt deja pe la jumatatea sezonului 6 si inca imi place, chiar daca a devenit destul de ciudat de la intoarcerea lui Sam.

Ştefana Alexandra spunea...

Aşteaptă să vină sezonul 7;)) Atunci e îhhh. Mulţi au renunţat atunci.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes