luni, 25 martie 2013

Rezultate vALLuntar


În primul rând doresc să le mulţumesc celor de la Editura ALL pentru şansa de a participa la cea de-a doua campanie vALLuntar: bloggerii citesc şi plantează copaci cu sprijinul ROMSILVA.
Aceasta a fost prima ediţie la care am participat şi a fost o experienţă plăcută. Am reuşit să citesc patru cărţi în cadrul acestei campanii. De la Editura ALL am primit Chemarea îngerului de Guillaume Musso şi P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern  şi am cumpărat Fata de hârtie de Guillaume Musso, iar Magazinul de sinucideri de Jean Teule l-am împrumutat de la Ioana.
Am reuşit să aduc un număr de comentarii destul de semnificativ pentru o primă ediţie. Şi mai exact:
Aşa că am întregistrat un total de 90 de comentarii! Dintre aceste comentarii au fost: 60 de comentarii pentru primii 4 copăcei, adică 15 comentarii de fiecare recenzie, 20 de comentarii pentru un al cincilea copăcel, iar restul de 10 s-au unit cu alte 10 de la alte recenzii care au depăşit 15 pentru a mai face un copăcel. Aşa că am 5 copăcei şi jumătate.
Făcând totalul am: 4 recenzii, 90 de comentarii şi 5 copăcei.
Mulţumesc tuturor celor care au comentat şi m-au ajutat să adun acest rezultat şi felicitări tuturor bloggerilor care au participat la vALLuntar, ediţia a IIa.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes