vineri, 5 aprilie 2013

Cineva nu-şi face treaba

Da, după cum spune şi titlul cineva chiar nu-şi face treaba. Ca să înţelegeţi la ce mă refer trebuie să vă povestesc ceva ce am păţit ieri şi care mi-a întins nervii la culme, iar eu nu sunt o persoană care e foarte răbdătoare.
Ieri am primit în poştă un reaviz cum vă trebuie să ridic o scrisoare voluminoasă. Am zis ok, poate iar au uitat să-mi trimită avizul şi cine ştie ce am mai câştigat acum multă vreme şi nu-mi amintesc. (Da, se mai întâmplă să primesc premiile şi peste 7-8 luni de când le-am câştigat, foarte drăguţ, nu? Dar asat e o altă poveste.) Aşa că am mers la oficiul poştal X, unde scria pe reaviz să mă duc. Ce să vezi, acolo nici măcar nu ai nevoie de patru clase ca să lucrezi. De ce spun asta? Pentru că nici măcar nu a citit numele de pe porcăria aia de reaviz! Era să-mi dea scrisoarea altcuiva doar pentru că numărul de pe reavizul meu coincidea cu cel de pe scrisoare, da' nu şi numele, că de ce să se obosească ea să citească numele? Ok, ţip puţin la ea că vrea să-mi dea scrisoarea altcuiva şi-mi zice că de fapt nu trebuia să vin la oficiul poştal X, ci la ghişeul X care era la oficiul poştal Y. (Ştiţi zona aia unde se scrie oficiul poştal nr. şi se completează cu numărul corespunzător? Ei, persoana care mi-a trimis reavizul a chiulit de la ore în clasele 1-4 şi n-a învăţat să citească.)
Ok, ajungem la oficiul poştal Y. Ce să descopăr acolo? Scrisoarea a fost deja ridicată de mine cu trei zile în urmă şi ei aşa drăguţi m-au făcut să bat jumătate de oraş ca să descopăr asta! Evident că m-am luat şi de cine era la ghişeu la oficiul poştal Y. De ce? Simplu. Am mers eu frumos să întreb de scrisoare şi îmi zice cu un sictir că ea nu mai are scrisoarea că sigur n-am ridicat-o?, că de ce nu am verificat eu numărul de înregistrare de pe fosta mea scrisoare? şi bla bla. Şi eram ceva gen: băi tu gândeşti înainte să vorbeşti? da' eu păstrez plicuri, n-am ce face? Şi evident că m-am luat de ea şi am ţipat.
Poşta nu-şi face treaba, asta e concluzia la care am ajuns după ce am fost nevoită să umblu prin jumătate de oraş pentru o scrisoare fantomă, după ce am plătit de două ori taxă de înmagazinare pentru că inepţii care lucrează acolo nu au fost în stare să lase un amărât de aviz al timp în poştă! Aşa că cine vrea să se mute într-un oraş mare, un sfat de la un cunoscător: staţi unde sunteţi că staţi bine.
Voi aţi păţit astfel de lucruri? Aţi avut incidente de genul?

2 comentarii:

Cioburi de vise spunea...

Atât de rău - niciodată ...
Doar ce mi-au uitat coletul în mașină ... Mdea.

piticmic spunea...

Recunosc, la noi e ok cu poșta, cât timp poștașul din cartierul meu nu e în concediu. Când e omul în concediu, înlocuitoarea lui creează astfel de telenovele, de lene să lase preavizele

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes