miercuri, 3 aprilie 2013

Destine la limită de Katie McGarry

Nu ştiu câţi dintre voi ştiţi, dar Editura Epica va publica la noi pe data de 25 aprilie 2013 cartea Destine la limită. Ei acum întrebarea care urmează e: Ce mai e şi Destine la limită? Este traducerea cărţii Pushing the limits de Katie McGarry. Am citit cartea în vară şi a fost uau, pur şi simplu cutremurător, m-a lăsat fără cuvinte.
Recenzia mea o puteţi găsi aici.


Nimeni nu ştie ce s-a întâmplat în noaptea când Echo Emerson a devenit din fata populară cu un iubit popular, fata bârfită de toată lumea cu cicatrici ciudate pe braţe. Nici măcar Echo nu-şi aminteşte tot ceeea ce s-a întâmplat în acea noapte oribilă. Tot ceea ce ştie ste că vrea ca totul să revină la normal. Dar când Noah Hutchins, arătos, băiatul care se joacă cu fetele, cu jacheta lui de pielea neagră, intră în viaţa ei cu atitudinea lui dificilă şi surprinzător de înţelegător, lumea lui Echo se schimbă în atâtea feluri în care ea nu şi-a imaginat niciodată.
Ei nu ar trebui să aibă ceva în comun. Şi cu secretele pe care amândoi le au, le este imposibil să fie împreună. Dar atracţia nebună dintre ei refuză să dispară. Iar Echo se întreabă cât de departe ar putea să împingă limitele şi ce va risca pentru cel care s-ar putea să o invite să iubească din nou.
Tradus de: Ştefana Alexandra

Echo: 

„De când mă ştiu am trăit pentru a-i mulţumi pe ceilalţi: mama, tata, profesorii, terapeuţii. Speriată că, dacă trec dincolo de linie, aş putea să pierd respectul lor. Şi în cazul părinţilor mei – iubirea lor. Dar s-a terminat. Voiam răspunsuri despre trecutul meu şi aveam să le descopăr dacă găseam ceva curaj.” 




P.S. Când apare cartea eu vă zic că trebuie neapărat să o cumpăraţi! Apropo, dacă aţi citit cartea şi v-a- plăcut, autoarea mai are şi alte cărţi care sunt cu persoanjele din carte, eu zic să aruncaţi un ochi şi pe acelea.  Până când apare cartea la noi puteţi să vă alegeţi şi alte cărţi de la cei de la Epica, au patru cărţi care sunt super.

1 comentarii:

Cherry Queen spunea...

am citit Destine la Limita si mi-a placut enorm
chiar vreau sa mai citesc si alte carti de-ale autoarei. sper sa le gasesc si la noi. :D

am scris si eu astazi recenzie pentru aceasta carte, daca vrei sa citesti. :)
http://cherryqueendee.blogspot.com/2014/02/cartea-saptamanii-destine-la-limita.html
te pup!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes