miercuri, 3 aprilie 2013

Leapşa Liebster

În primul rând, îi mulţumesc Andreei de pe My passion for Books pentru această nominalizare şi îmi cer scuze pentru uriaşa întârziere, dar în ultima vreme nu prea am avut timp de postat pe blog şi alte lucruri, dar azi e miercuri, eu nu merg la şcoală şi am timp să fac şi altceva.

Regulile:

1. Numeşte şi mulţumeşte persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4. Nominalizează 9 bloguri pe cale le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori.
5. Anuntă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

11 lucruri despre mine:

1. Ador fluturii, dar cred că e un lucru evident. Am fluturi pe haine, clame, becuri, perdele şi cam pe oriunde aş putea pune fluturi.
2. Iubesc să citesc, e unul din lucrurile care le-aş face oricând oriunde.
3. Deşi sunt pasionată de matematică şi alte ştiinţe exacte, mereu mi-am dorit să scriu, nu neapărat o carte ci şi articole, cred că e unul din principalele motive pentru care mi-am deschis un blog, pentru că îmi palce să scriu şi aş vrea să fiu jurnalist.
4. Cânt foarte mult: pian, voce, fluier, chitară şi dacă o să am ocazia să mai învâţ şi la alte instrumente de ce nu?
5. Aş vrea să urmez o facultate de arte, chiar dacă nu se câştigă aşa mult din asta.
6. Uneori dacă găsesc o melodie care îmi place o ascult atât de mult, încât după un timp ajung să o asociez cu un anumit moment din viaţa mea. Spre exemplu am ascultat Turning tables când citeam Hunger Games şi acum de fiecare dată când aud melodia mă gândesc la seria asta.
7. Sunt egoistă, cred că asta se datorează şi faptului că sunt singură la părinţi.
8. Nu sunt o fană a animalelor, ba chiar nu-mi plac mai deloc, deşi să le văd undeva departe fără să le ating sau să am contact direct cu ele e ok.
9. Anotimpul meu preferat este primăvara.
10. Îmi place să mă implic în cât mai multe proiecte cu putinţă şi sunt conştientă de cât pot să duc aşa că nu exagerez.
11. Sunt o persoană constantă în deciziile mele şi de aceea îmi schimb foarte greu o opinie.

Întrebările Andreei:

1. Ce cărţi preferi? În engleză sau în română?
Sincer nu mam gânsit vreodată la asta, dar dacă ar fi să aleg româna e sigur opţiunea mea. De ce? Pentru simplul fapt că e limba mea maternă şi altfel savurez o carte când o citesc într-o limbă în care înţeleg toate cuvintele şi nu trebuie să mă concetrez mai deloc pentru că toate vin de la sine. E adevărat că citesc repede şi în engleză, dar uneori nu înţeleg un cuvânt şi se rupe brusc magia, ceea ce nu-mi place.
2. Care este serialul vostru preferat?
Hm... Mă uit la multe seriale, dar preferatul meu din cele care încă se difuzează e Grey's Anatomy, iar din cele care s-au terminat e Ghost whisperer.
3. Ce altă pasiune aveţi în afară de citit?
Păi după cum am spus mai sus muzica e una din pasiunile mele.
4. Ce părere ai despre autorii români?
Eu îi am în funcţie de mai multe criterii organizaţi: Scriitori după 1900 care sunt undeva foarte sus în topul meu, Scriitori înainte de 1900 care sunt subclasificaţi în: acceptabil şi "o să arunc orice carte care e scrisă de el". Nu apreciez prea mult scriitorii realişti români sau modernişti, îmi displac total, nici romanticii nu sunt printre favoriţii mei dacă mă întrebaţi, în schimb cei de după 1900 au un mod mult mai plăcut, spre exemplu Mihail Drumeş sau Grigore Băjenaru, uau, da ăştea scriitori buni români de care sunt mândră.
5. Ai vreun animal?
Nu...
6. Unde v-aţi petrece vacanţa de vis?
Pe o insulă luxuriantă, creată special pentru mine unde să am tot ce-mi place: cărţi, muzică, o vreme caldă, aer proaspăt, şi multe lucruri pe care nu mai stau acum să le enumăr. Oricum sunt foarte pretenţioasă şi cred că mi-ar lua o zi să o fac.
7. Ce carte v-aţi dori cel mai mult să aveţi?
Ăăă nu cred că pot să aleg, dar mi-ar plăcea să am enciclopedia Harry Potter, ar fi uau.
8. Melodia favorită?
Nu am, dar acum aş alege Fur Elise.
9. Credeţi în fantome?
Cred că există viaţă dincolo de lumea aceasta şi cred că sunt suflete care au rămas în aşteptare şi pe care oamenii fără prea multă imaginaţie le numesc "fantome", nu cred că ele intervin în vreun fel în existenţa noastră cotidiană, ba mai mult cred că sunt doar nişte simplii observatori pe care îi întâlneşti atunci când treci spre cealaltă lume.
10. Ce materie urâţi cel mai mult?
Oh. Nu vreau să comentez. Nu se ştie niciodaă cine poate citi ce. Oricum nu pot să spun că urăsc ceva, ci că îmi displace.
11. Dacă aţi putea, ce aţi schimba la şcoala voastră?
Mult prea multe ca să le pot enumera, dar am ales să merg aici aşa că nu pot să comentez pentru că nu m-a forţat nimeni să mă înscriu la acest liceu ci a fost dorinţa mea.

Întrebările mele:

1. Care a fost ultimul film pe care l-ai văzut?
2. Cinematograf sau Vizionare online? Motivează în câteva cuvinte.
3. Care e cel mai incredibil lucru la care ai asistat?
4. Care e cea mai mare convingere a ta?
5. Dacă ar fi să alegi o nouă materie care să se predea în şcoli/facultăţi, care ar fi aceasta?
6. Cât de multe cărţi citeşti în medie într-un an?
7. Dacă ai putea să cânţi la un instrument, care ar fi acesta şi de ce?
8. Trebuie să iei un singur lucru cu tine pe o insulă pustie, care este acela?
9. Care e personajul tău preferat? (film, carte nu contează)
10.  În ce ţară ai vea să locuieşti şi de ce?
11. Ce seriale urmăreşti?

Nu o să nominalizez, dar mi-a făcu plăcere să completez leapşa. Oricine vrea să o preia şi o completează poate să lase aici un link, chiar sunt curioasă. Dacă vreţi să răspundeţi fie şi la o întrebare puteţi lăsa aici răspunsul, chiar sunt curioasă la unele din ele.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes