joi, 25 aprilie 2013

O carte pe săptămână #10

N-am mai reuşit să postez de ceva vreme ce am mai citit. Da, am mai citit, nu m-am lăsat de citit. Acum multă vreme, cam un an în urmă am început seria Vampirii sudului şi săptămâna trecută mam gândit că ar fi cazul să reiau cititul acolo unde rămăsesem, la volumul 5, aşa că am citit volumul 5, destul de interesant, iar azi am terminat volumul 6 şi vă las un synopsis.
Volumul 6 se numeşte Categoric moartă.


Amestecul spumos de dragoste, mister şi fantezie continuă!
Şi în acest episod, Sookie Stackhouse se dovedeşte a fi la fel de activă şi de implicată în intrigile şi luptele violente dintre clanurile fiinţelor supranaturale. Când eroina noastră se pomeneşte pe neaşteptate în ipostaza de moştenitoare a verişoarei sale decedate, lucrurile se complică teribil. Însa cineva nu vrea ca Sookie să cerceteze prea adânc trecutul acesteia şi face totul ca s-o oprească. Lista suspecţilor începe cu vârcolacii renegaţi - care nu o recunosc pe Sookie drept prietena a haitei -, şi se încheie cu însăşi regina vampirilor, care răscoleşte un subiect mai mult decât delicat pentru Sookie: prima ei iubire, fascinantul vampir Bill. Viaţa curajoasei tinere atârnă la un moment dat doar de un fir, dar asta nu înseamnă că ea se retrage din faţa pericolului.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes