marți, 16 aprilie 2013

Primul Trailer The Hunger Games 2: Catching Fire


După o lungă aşteptare a apărut primul trailer The Hunger Games 2: Catching Fire. Al doilea film al trilogiei Jocurile foamei prezintă întâmplările din Panem, un ţinut post-apocalitic, după cea de-a 74a ediţie a Jocurilor Foamei. Katniss şi Peeta se întorc în districtul 12 unde speră să trăiască în pace, dar ei nu vor avea vreodată pace. Cei doi trebuie să facă faţă unei noi provocări.
Obligaţi să facă turul învingărotilor, Katniss şi Peeta vor ajunge în diferite districte unde vor întâlni alte poveşti uimitoare, iar la final îi aşteaptă ceva surprinzător care va da totul peste cap. Catching Fire este o ecranizare a romanului cu acelaşi titlul. Traducerea în română este Sfidarea. Am făcut o recenzie la această carte şi o găsiţi aici.
Şii am făcut şi o comparaţie între primul film şi cartea după care a fost făcut în cazul în care cineva doreşte să vadă cam care erau diferenţele şi ce s-a scos ce s-a pătrat, postarea o găsiţi aici.
În rest trebuie precizat că actorii sunt în mare aceeaşi, doar că se mai adaugă câteva persoanje, hmm bine puţin mai multe, dar nu toate extrem e importante, deşi rolul lor e crucial. Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson şi Liam Hemsworth vor juca alături de noi colegi precum Philip Seymour Hoffman, Jena Malone, Sam Claflin, Jeffrey Wright şi Amanda Plummer. Vă las pe voi să descoperiţi cine pe cine interpretează.
The Hunger Games 2: Catching Fire va fi rulat în cinematografe începând cu 22 noiembrie 2013. (Sper să apară şi în Iaşi după ce am avut surpriza ca două din cele mai importante filme ale anului să nu apară la noi)
Cred că v-am ţinut suficient în suspans. Să vedem trailerul!

2 comentarii:

Eddie spunea...

De abia aștept filmul ăsta! Prima parte mi-a plăcut deși mă îndoiam că va fi un film frumos dar mi-a plăcut chiar foarte mult!

Ştefana Alexandra spunea...

Prima parte a fost ok, dar presimt că a doua va fi şi mai faină, sunt mai multe aşteptări şi a fost depusă mai multă muncă. Tot ce sper e să nu mă dezamăgească.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes