duminică, 26 mai 2013

Ce mai e nou

Vineri a fost ziua mea, m-am simţit foarte bine, a fost o zi aşa cum îmi place mie, ba chiar şi soarele a ieşit dintre nori şi nu a plouat deloc. Am ieşit ieri în oraş cu câteva prietene, a fost foarte drăguţ, am văzut Marele Gatsby, nu credeam că o să spun asta vreodată, dar uite un exemplu când filmul e mai bun decât cartea. Mai târziu o să fac recenzia filmului, chiar vreau să spun câteva ceva despre el, am rămas impresionată de cum a fost realizat.
Şii am primit două cărţi, da! Cărţi pe care le voiam. Tara Duncan, volumul 7 Fantomele din Altălume, carte care îmi completează seria, şi Suflete Pereche de Cecelia Ahern.
Cum a fost weekend-ul vostru? Ce cărţi noi mai aveţi prin bibliotecă?

5 comentarii:

Leontina spunea...

La mulți ani :*

Am tot văzut volumele din Tara Duncan, dar niciodată nu mi-a fost clar care e primul. Care e? Și cum sunt? Știu că e ceva cu magie, parcă :-?

Eu aștept bookfestul pentru a-mi lua câteva cărți pe care le tot vreau de ceva timp, sper să mai rămân și cu bani după :))

Ştefana Alexandra spunea...

Mersi:*
Prima carte e Magicienii sorţitori.
Oh, sunt aşa geloasă, la noi nu este bookfest, bine e pentru sănătatea banilor mei, dar ce n-aş da să fie şi în Iaşi

iri spunea...

am citit si eu cartea lui cecelia ahern :x e ft frumoasa

Leontina spunea...

O nominalizare, sper să-ți placă :) http://just-other-things.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

Danuta spunea...

Eu am citit volumul 7 din Tara. Sper sa iti place si tie ^^ Vezi ca vei trage teapa :))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes