joi, 2 mai 2013

Melodia lunii #22: Birdy - Shelter


Ştiu că trebuia să schimb deja melodia de pe blog, dar am vrut să mă detaşez puţin de blog-uri pentru că îmi mâncau prea mult din timpul pentru cărţi, dar acum că am recuperat am revenit.
Pentru luna precedentă, aprilie, am ales o melodie care îmi place foarte mult. Birdy - Shelter. Am pus mai multe melodii cântate de ea, parcă toate erau cover, la fel ca şi această melodie. Din toate, cred că îmi place cel mai mult, deşi Skinny love este o melodie bună, dar aceasta îmi place mult mai mult. 


2 comentarii:

Eddie spunea...

Și mie îmi place Birdy foarte mult, ai ales Skinny Love! Mersi frumos de melodie! :p Eu îți recomand Lucy Rose! :) Un weekend minunat îți doresc!

Ralu spunea...

Cat ador aceasta melodie! Intotdeauna ma face sa ma simt mai bine! Frumoasa alegere pentru melodia lunii. ^^

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes