vineri, 31 mai 2013

Melodia lunii #23: Lana Del Rey - Young and Beautiful

Luna aceasta nu am fost foarte activă, am avut câteva lucruri de făcut, a fost şi luna tezelor, aşa că m-am ocupat mai mult de şcoală. Dar n-aş putea să uit că azi pun o nouă melodie. Am ales ceva foarte cunoscută, dar o melodie care personal îmi place mult. Bine de fapt nu ştiu cât e de cunoscută, e melodia din Marele Gatsby, pur şi simplu m-a cucerit.

Melodia se numeşte: Young and Beautiful şi e cântată de Lana Del Rey.
Lana Del Rey (născută Elizabeth Woolridge Grant pe 21 iunie 1986) este o cântăreață și compozitoare americană care și-a făcut debutul discografic în anul 2010, odată cu lansarea albumului Lana Del Ray A.K.A. Lizzy Grant.


0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes