vineri, 3 mai 2013

Primele 100 de cuvinte #11


Luna trecută pe 30 trebuia să postez primele 100 de cuvinte dintr-o carte pe care o citeam. Cum n-am reuşit atunci, o fac acum, iar în acest moment citesc volumul 10 din Vampirii sudului, Moarte în familie. Voi ce mai citiţi?

- Mă simt aiurea că te las aşa, zise Amelia.
Avea ochii umflaţi şi roşii de plâns. Aşa îi avea din când în când, încă de la înmormântarea lui Tray Dawson. 
- Trebuie să faci ceea ce e de făcut, i-am zis, cu chipul luminat de un zâmbet.
Puteam să desluşesc vinovăţia, ruşinea şi durerea mereu prezente, rotindu-se în mintea Ameliei într-un vârtej de întuneric.
- Sunt cu mult mai bine, am asigurat-o.
Mă auzeam cum bat câmpii cu voioşie, dar nu mă simţeam capabilă să mă opresc.
- Uite, pot să mă ţin pe piciore, iar rănile mi se ...

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes