vineri, 10 mai 2013

Seara de vineri

Nici nu pot să cred că e vineri, de când a început iar şcoala mă tot rog să fie vineri. E tot mai obositor la şcoală. Şi urmează sezonul tezelor, ceea ce înseamnă că nu voi mai avea prea mult timp de blog sau de orice altceva.
Până vin tezele am reuşit să termin toate volumele apărute în ediţie de buzunar din seria Vampirii Sudului şi acum vreau să termin Academia Vampirilor, sunt la ultimul volum şi plâng pentru că ştiu că personajul principal nu rămâne cu cine vreau eu, foaret trist, dar ştiam de la început că nu au nicio şansă.
Acum am un nou hobby, şi anume origami. În vacanţă am făcut piese pentru un păun, ei şi l-am terminat, îl puteţi vedea în poza de mai sus, tot acolo e şi ceva la care am lucrat ieri şi azi, un iepuraţ cu un morcovel care mi s-a părut adorabil. Mă bucur că am reuşit să-mi ocup timpul contrusctiv.
Voi aţi încercat să faceţi origami? Sau ce hobby-uri mai aveţi? Cum vă ocupaţi timpul liber pe lângă citit?

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes