sâmbătă, 15 iunie 2013

Greşeli din cărţi #1

Da, ştiu că nu am mai postat de o săptămână, dar am avut un examen şi am avut ceva de învăţat, vestea bună e că l-am promovat şi nu oricum, ci 97% din răspunsuri au fost corecte. Oricum cred că deja aţi sesizat titlul, spuneam cu ceva timp în urmă că multe din cărţi au greşeli. Normal, atunci când o carte trece prin mâna unui editor, n-ar mai trebui să aibă astfel de erori, totuşi le întâlnim peste tot... până şi în manualele şcolare!
Chiar aşa, sunt greşeli în manuale. Cum se aşteaptă cineva ca elevii să trecă BAC-ul sau Evaluarea Naţională la Română, dacă ei nici măcar nu au manuale scrise corect? (Asta dacă tot suntem în perioada examenelor) Îmi făceam eu eseul la psihologie (da foloseam manualul, eu care nu deschid manualele mai niciodată) şi ce să văd? În cartea mea de psihologie sunt greşeli de tastare! E una când vezi o astfel de greşeală pe un blog, un site de socializare, chiar şi într-o revistă, că sunt şi acolo multe, dar într-un manual de pe care se presupune că trebuie să învăţăm? Este deja prea mult. 
În cazul în care vreţi să vedeţi cu ochii voştrii, pam, pam:
Aţi găsit recent vreo greşeală în vreo carte? Dacă da în ce carte?

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes