miercuri, 26 iunie 2013

Impresii de vacanţă #1

Hei! N-am mai reuşit să intru prea mult pe blog de când am plecat din ţară. Aici e foarte, foarte cald, aşa că îmi petrec puţinul timp liber sub aerul condiţionat sau pe terasă la umbră. Bine că e o climă mai medă, pentru că altfel nu aş putea reliza, sunt zilnic în jur de 35 de grade, chiar mai mult, ieri cred că au fost 40, o căldură îngrozitoare. Chiar şi aşa e foarte frumos, locurile sunt geniale. 
Evident nu am venit aici doar pentru vacanţă, trebuie să şi învăţ. Aşa că acum fac desen tehnic, eu care nu am nicio treabă cu desenul, care abia pot să trag o linie dreaptă. E destul de interesant, deşi la început, chiar în prima zi am avut dureri de cap din cauza desenelor. Şii am ocazia să vorbesc în spaniolă! E foarte tare! Nu am avut până acum ocazia să o fac. Aici, în Spania, lumea nu prea ştie engleză, adică mai deloc, şi vorbesc cu ei în spaniolă pentru că le vine lor mai uşor. Eu credeam că germanii vorbesc repede, ei spaniolii vorbesc de zici că sunt pe fugă mereu.
Ieri am fost şi am văzut câteva atracţii din Sevilia, oraşul în care stăm şi arată aşa drăguţ.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes