duminică, 2 iunie 2013

Versatile Blogger Award

Trebuie să-i mulţumesc Mariei de pe Everything and anything pentru aceast premiu, mulţumesc frumos pentru nominalizare! Şi mai departe eu nu o să respect chiar regulile, o să spun 7 lucruri despre mine, dar nu o să numinalizez, oricine doreşte acest premiu îl poate avea.
Editat mai târziu: Am văzut că am şi de la Emyy de pe From Dawn to Dusk acelaşi premiu, mulţumesc.
Şi ca să vedeţi premiul:



Regulile sunt:
1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

Şi trebuie să mă gândesc la cele 7 lucruri despre mine.

1. Cea mai mare pasiunea a mea este muzica. Îmi place foarte, foarte mult să când, la pian, la fluier, vocal, nu prea contează atâta timp cât eu cânt. Totuşi, deşi mereu am avut pasiunea aceasta nu am avut posibilitatea să când. Până prin clasa a şasea nu am putut să cânt, adică da cântam, dar foarte încet pentru că aveam senzaţia că nu sunt în stare să cânt. Ei, dar de atunci lucrurile s-au mai schimbat şi acum iau lecţii de pian şi mai cânt vocal când am timp, deşi nu la nivelul la care aş vrea.

2. Îmi place mult să scriu proză, dar nu am prea avut curaj să arăt cuiva ce scriu, adică am mai postat pe blog o proză, am mai participat la câte un concurs, dar în rest deobicei evit să arăt celor cunoscuţi ce scriu pentru că nu vreau să aud păreri rele sau să aud că n-am talent.

3. Citesc destul de mult, cu toate acestea nu am vocabularul pe care l-aş vrea, dar cred că acest fapt se datorează genului de cărţi pe care le citesc, adică am citit şi clasici, realişti, dar tot cei contemporani îmi plac mai mult, deşi prima în topul meu e un roman din secolul douăzeci.

4. Mi-e frică de animale, orice fel de animale. Am o mare problemă cu ele pentru că am avut diferite "conflicte" cu acestea.

5. Dacă am dat de o carte bună pot să stau şi o noapte întreagă ca să o termin, nu contează că sunt ruptă de oboseală, dacă e o carte superbă stau şi o termin.

6. Am recitit Harry Potter de mai multe ori. De mai multe, multe ori şi plănuiasc în această vară să recitesc măcar primele trei cărţi, asta depinde cât de mult timp liber am.

7. Sunt o persoană foarte leneşă. Deşi când vreau pot să mă mobilizez şi să fac multe lucruri, în general sunt leneşă.


0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes