marți, 16 iulie 2013

A bouquet of three awards

Şi eu care am crezut că o să ajung să postez mai devreme, shame on me! Oricum e bine că am ajuns într-un final să postez. Tocmai am terminat raportul şi am zis să mă îndepărtez de zona radioactivă şi să vin aici unde mă pot relaxa.
Am primit nominalizarea de la Laurentzyu, mulţumesc frumos.
Şii acum regulile.

Ce trebuie să facă nominalizații la acest premiu?

  • să afișeze premiile simbolice;
  • să nominalizeze alte 15 bloguri pe care le frecventează și care consideră că merită; (deja toţi au fost nominalizaţi aşa că o să sar peste)
  • să spună 7 lucruri despre persoana sa, neștiute de cititori.



Hmm şi acum cele 7 lucruri, cam greu.
1. Îmi place foarte mult să am grijă de unghiile mele, de asta am mereu unghiile foarte îngrijite, am multe produse de îngrijire şi mereu îmi cumpăr altele noi.
2. Deşi nu pare, iubesc să fac cumpărături, dacă am timp şi fonduri nelimitate nu mă scoate nimeni din magazine, dar noroc că ştiu să îmi impun limite, altfel aş face o gaură în fondurile familiei.
3. Mereu mi-a plăcut istoria, da, chiar îmi place istoria, nu cea făcută la şcoală neapărat, acolo ne învaţă ce vor ei să credem, mie îmi place acea istorie care o găseşti printre rândurile unei cărţi care te face să cauţi mai multe informaţii legate de subiect sau care mi-o spune bunica când mă duc în vizită.
4. Beau ceai în fiecare după-amiază chiar şi dacă afară e foarte cald, aşa că gâtul meu s-a acomodat, iar atunci când nu o fac încep să răguşec.
5. Ţin foarte mult la credinţele mele şi de aceea sunt uneori înţepată, cum spun alţii, atunci când acestea sunt atacate.
6. M-am gândit serios să fac o carieră în jurnalism, deşi ştiu că nu se câştigă din asta, poate ca plan B sau ceva.
7. Când eram mică am fost un dezatru în ale scrisului, toate propoziţiile mele erau scurte şi la obiect, nu metafore sau epitate, eram foarte calculată, ca şi acum de altfel, dar am învăţat că bine să ai un vocabular cizelat, nu să fii dintr-o bucată.

2 comentarii:

Krisz spunea...

Foarte interesante dezvaluiri! referitor la punctul 7, cred ca in orice domeniu poti castiga bine daca esti intr-adevar bun. Toata lumea fuge de jurnalism pe principiul asta ca nu se castiga, si asa ajung toti imbecilii si agramatii sa fie jurnalisti si ziaristi. In plus, in viata cred ca e important sa faci ce iti place, nu sa te gandesti doar la venit.

Ştefana Alexandra spunea...

Am sesizat şi eu că mulţi care n-au treabă cu limba română ajung jurnalişti. Păi orice aş alege aş face ce-mi place, asta e marea mea problemă ;)) Îmi plac 3 lucruri care nu au treabă între ele şi nu ştiu cum o să le împac. ;))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes