luni, 29 iulie 2013

Book Friends Challenge: Cerinţe


Păi mă plimbam eu de dimineaţă prin blogosferă şi ce să văd un nou challenge, nu foarte lung şi care mi s-a părut interesant pentru că de ceva vreme tot vreau  să îmi fac timp să postez despre câteva personaje din cărţi. Această provocare a fost lansată de rosia_lady de pe Romance of pages.
De mâine voi începe provocarea. Astăzi este ziua 0 a provocării pentru că azi se prezintă cerinţele. Cine mai participă?


Cerinţe - Book Friends Challenge

Day 1: Talk about your favorite boyfriend character. 
Day 2: Talk about your favorite girlfriend character. 
Day 3: Talk about your favorite fantasy friend character. 
Day 4: Talk about your favorite pet friend character. 
Day 5: Talk about your favorite villain.


4 comentarii:

EEmy ♥ spunea...

Cat de tare ! Ma inscriu si eu ! :)

Ştefana Alexandra spunea...

Abia aştept să-ţi văd posturile :*

rosia_lady spunea...

Mă bucur că ai acceptat provocarea.
Abia aştept postările.

Ramona spunea...

cred ca ma bag si eu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes