marți, 30 iulie 2013

Book Friends Challenge: Ziua 1


Day 1: Talk about your favorite boyfriend character.

Provocarea pentru ziua unu am cam făcut-o, o puteţi găsi aici. Totuşi pentru a avea ceva şi pentru astăzi am zis să vorbesc puţin despre un alt personaj masculin care mie mi-a plăcut enorm şi încă îmi place.

Evan Murray

Probabil acum toată lumea: Cine e Evan Murray? Cum să vă explic fără să mă pierd printre rânduri? Mai bine las ca el să se introducă.


“Evan Murray. Always at your service,” he added winking, small sparkles of bright light dancing in his crystal-blue eyes. “So, you are a freshman here? Otherwise I would never have missed such a beautiful young lady,” he said with a cat-like smile on his face.
“Don't worry, I'm not such a tyrant,” giving me a wink, said Evan. He reminded me of a hunter looking for his new prey. I didn‟t want to be the one, but it was quite hard to resist his charm.
Evan e tipul acela de băiat care te-ar putea vrăji în câteva secunde. La începutul cărţii Love Lines de Diana Nixon, când l-am întâlnit pentru prima oară şi a spus cuvintele de mai sus am sperat să mi se adreseze - eh orice fată poate visa nu? Am ştiut pur şi simplu că va fi un tip pe cinste şi chiar este. Am ajuns să-mi placă mai mult de el decât de orice alt personaj din carte. Dacă s-ar întâmpla cumva şi acţiunea cărţii nu m-ar mai atrage, ceea ce nu cred pentru că sunt super cărţile,  probabil aş continua să le citesc doar pentru el. Acum stau şi aştept volum după volum ca să mai aflu ceva despre Evan şi ce mai face.

Evan is a student of Wizardy. Besides his many talents, he is a cheerful person and a hopeless optimist. Nothing in his life can ever be bad.  His favorite phrase is “I‟m gonna rock the world!”  
He had some inner attractiveness drawing people to him and making them stay under his secret spell.
I had no doubt he was a dream of all the girls in Dever. Being a high-brunette with bright sky-blue eyes, he could afford to be in the highlight of everybody‟s attention.
I knew exactly what my friend was talking about. Evan had a dark side. Not that he was a bad guy or anything, no. He was one of the most amazing men I had ever met. But his past wasn’t happy at all. Despite the fact that he tried not to let it ruin his future, there were moments when the past won, and he had to face the consequences of what his life used to be.

Într-adevăr Evan e genul de persoană mereu veselă, dar care ascunde multe în spatele acelei imagini. Cred că din toate personajele cărţii Evan a suferit cel mai mult. Poate şi situaţia în care se află şi faptul că niciodată nu-l vezi plângându-se, m-a făcut să am aşa o părere bună despre el. În plus are un anume şarm care te face să te topeşti după el.

Deşi la început pare tipul de băiat care s-ar ţine după toate fetele şi le-ar încerca pe toate nu e aşa. De când cu Tara - o scorpie pe care eu nu o înghit pentru ce i-a făcut - Evan nu mai ia aşa în serios relaţiile, dar la început nu era aşa, era un tip dulce - bine încă e - care ştia să aprecieze o fată şi încă ştie dacă mă întrebaţi pe mine.

Ceea ce e cu adevărat important e că el e tipul de personă care ar sacrifica orice pentru fericirea prietenilor săi, e un tip loial, drăguţ care e prea bun ca să fie adevărat din nefericire.

2 comentarii:

EEmy ♥ spunea...

N-am citit cartea, dar tipul pare pe gustul meu :)). Imi place postarea !

Ştefana Alexandra spunea...

Catea e chiar faină, am făcut recenzie la toate volumele apărute din serie. Iar tipul e aww genul ăla to die for ;))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes