sâmbătă, 13 iulie 2013

Impresii de vacanţă #2

Hei! Sunt pe ultima sută de metrii cu bagajul, ultimele lucruri de văzut şi ultimele momente petrecute în Spania. Astăzi am primit certificatele, oficial am B2 la engleză şi ştiu să lucrez în AutoCAD, aşa că cine vrea să-şi facă o locuiţă poate veni la mine să i-o proiecte. (just kidding, nu mă luaţi în serios, nu sunt aşa expertă)
Mi-am zis să fac un ultim post de aici din Spania. Şii doar în caz de vreţi să vedeţi o mare, mică frumuseţe pe care mi-am luat-o de aici... Sincer de trei săptămâni mă tot întreb dacă să o cumpăr sau nu, dar până la urmă nu am putut rezista. Oricum nu e singura chestie pe care mi-am luat.o, mi-am luat şi husă pentru e-reader, e roz, da roz! Nu sunt fana rozului, dar arată aşa de drăguţ. Şi mâine merg să-mi iau o carte. Abia mai am loc în bagaj şi cred că am aproape 23 de kg, adică maximul, dar nu pot să nu-mi cumpăr o carte. Am văzut aici şi Inferno, dar mai bine o iau din ţară, nu are un preţ prea avantajos.
 (daa e o lampă super cute pentru citit)
Voi ce aţi mai făcut în aceste săptămâni?
Apropo, mi-am făcut tumblr, asta doar din cauza colegei mele de cameră şi a unei noi prietene. Şi n-am uitat de o nominalizare făcută de Laurenţiu, până la urmă poate nu e acesta ultimul post făcut în Spania, vedem cât de târziu mă trezesc mâine.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes