joi, 18 iulie 2013

Prima impresie: Under the Dome



Under the Dome este un serial realizat după cartea (mă rog  cărţile, dar e un roman, mai multe volume, au acelaşi titlu, la noi au fost împărţile, dar la origine a fost doar unul) cu acelaşi nume a lui Stephen King. 
Am aflat de serial când umblam pe bloguri şi am dat de postarea asta. Aşa că mulţumesc Geo!
Serialul surprinde un mic orăşel prins sub un câmp magnetic foarte puternic care nu lasă pe nimeni să treacă. L-a început mă aşteptam la ceva mai nerealist, multă panică, puţină acţiune, nu foarte mult mister, dar nu ştiam că e făcut după cartea lui Stephen King pe atunci. Am văzut primul episod şi a vrut să-l văd pe următorul, iar în timp ce scriu acest post am lăsat să se încarce episodul 3, iei în stilul acesta o să stau să aştept episod după episod şi când o să ia pauză o să fiu gen: De ce m-am uitat aşa repede la el? De ce?
Toţi din miucul orăşel au secrete, secrete ce au fost puse în pericol odată cu apariţia câmpului. Majoritatea autorităţilor sunt în afara oraşului, iar fără autorităţi totul pare că se transformă în haos. Toţi fac ce vor.
Fiecare episod urmăreşte din toate unghiurile orăşelul, iar până la final, exact ca nişte piese de puzzle, lucrurile par să se aşeze să formeze o imagine, dar când credeai că ai un indiciu... BUM! se întâmplă ceva care dă lucrurile peste cap. 
Ce îmi place e că sunt multe personaje, iar serialul nu urmăreşte doar unul din ele, ba din contră sunt prinse cadre cu fiecare, iar toate sunt importante pentru acţiune, chiar şi nu ştiu proprietara unui local în aparenţă banal.
Îmi place foarte mult că există foarte mult mister concentrat în serial. Fiecare element e plin cu aşa ceva, toţi oamenii au un secret care până la urmă va fi lăsat la iveală. Ceea ce nu-mi place e că vor fi doar 13 episoade, da eh... poate următorul va fi mai lung dacă va exista audienţă în vara asta. Oh şi încă ceva ce veţi observa, uneori personajele uită unele de altele sau uite elemente importante...
Şi dacă ne uităm puţin la cast... Ştiu că e destul de important uneori... Aşa că o avem pe Natalie Martinez cunoscută pentru filme ca Death Race sau a mai jucat în serialul foarte cunoscut CSI: NY, mai ne uităm puţin şi Dean Norris din Terminator 2, serialul Breaking Bad şi alte filme. Pentru cei care au văzut La răscruce de vânturi(2003) trebuie să vă sune numele Mike Vogel. Fanii Twilight o vor recunoaşte pe Rachelle Lefevre, Victoria. Cine mai urmărea Cercul secret, care a fost anulat, ştie cine e Britt Robertson, tot ea a mai jucat şi în filme de la Disney. Vi-l mai amintiţi pe puştiu care-l juca pe tânărul Sam în Supernatural? Sau pe puştiul din We bought a ZOO? Colin Ford este unul din actorii care vin odată cu serialul. Şi o figură relativ nouă, cu foarte puţine filme la active... pam pam Alexander Koch. Şi cam acesta ar fi castul, mă rog ce mi-a atras mie atenţia.
Cine a văzut serialul mâna sus! Şi cine nu, eu spun că merită văzut. Vă las cu descrierea serialului de pe wiki şi unul din trailere.


Amplasat în viitorul apropiat, Under the Dome spune povestea locuitorilor din orășelul Chester's Mill, care se trezesc brusc tăiați de restul lumii de o barieră misterioasă, de nepătruns, care înconjoară orașul. În timp ce orașul începe să fie sfâșiat de panică, un grup mic de oameni încearcă să mențină pacea și ordinea în timp ce, de asemenea, încearcă să descopere adevărul din spatele barierei și cum să scape de ea.


0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes