luni, 22 iulie 2013

Trailer The Vampire Diaries Season 5

Nu ştiu cât v-a plăcut sezonul patru, dar personal am avut unele dezamăgiri legate de acest sezonul. După ce precedentul sezonul a fost atât de uau, plin de acţiune, iar plotul în sine nu se axa doar pe triunghiul Damon-Elena-Stefan, faptul că în sezonul 4 numai despre asta s-a vorbit şi s-a mai pus ceva intrigă foarte hmm slab gândită, aş spune eu, cu Silas şi căutarea leacului, a cam distrus o parte din magia showului. Mulţi spun că acum când pleacă Joseph Morgan care îl interpretează pe Klaus din cast, adică e posibil să mai apară aşa din când în când dar nu aşa cum eram obişnuiţi, multe lucruri nu o să mai fie la fel.
Totuşi am văzut cu toţii finalul sezonului 4, cel puţin pe mine m-a pus pe gânduri modul în care s-a terminat. Mai am câteva date pe care le-am adunat de prin interviuri, adică mini Spoilere pentru sezonul 5, dar până atunci vă las cu trailerul care e mai mult o recapitulare a celor 4 sezoane şi foarte foarte puţin din sezonul 5, dar e mai bun decât nimic până vom vedea un trailer complet. Tot din trailer aflăm că sezonul 5 va începe pe 10 Octombrie 2013.



Şii cum vi s-a părut? Eu aş fi vrut ceva mi mult.
Oricum tot pentru Comic-Con castul The Vampire Diaries a oferit un interviu. O să fac mai târziu un post cu toate micile informaţii pe care le-am adunat legate de sezonul 5.

3 comentarii:

Silvia spunea...

Sezonul 4 a fost un mare rahat. Serialul ăsta devine din ce în ce mai prost. Sunt curioasă cum va fi sezonul 5, dar am o presimţire că va fi atât de nasol, încât va fi greu de urmărit. Nu din cauză că Joseph Morgan a părăsit cast-ul. Serialul ăsta a început să-şi piardă din calitate din ce în ce mai mult după ce Kevin Williamson a plecat, lăsând-o pe Julie Plec în locul său. Ea a distrus serialul cu tot fan service-ul pe care l-a făcut.

Anonim spunea...

Explicati-mi si mie ceva... The originals si The vampire diares??? au vreo legatura sau sunt otal diferite....

Ştefana Alexandra spunea...

The Originals e un spin-off de la The Vampire Diaries, deci sunt legate între ele.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes