duminică, 7 iulie 2013

Want to see #5

Am văzut de când sunt în Spania două filme: Rec şi Hansel şi Gretel: Vânătorii de vrăjitoare şi plănuiesc să mai urmăresc un film pe care l-am văzut când eram mică şi acum vreau neapărat să-l revăd. Nu ştiu cât de mulţi aţi văzut filmul, e din '99, eu eram mică, mică atunci când l-am văzut, apoi l-am revăzut şi acum vreau să-l revăd iar. Filmul e genial, trebuie văzut, sunt 3, eu l-am văzut pe primul.
Pun trailerul de la The Mummy.


Voi ce filme aţi mai văzut sau ce filme plănuiţi să vedeţi?

2 comentarii:

erina spunea...

Am văzut The Mummy, astia de pe antena il dau de cativa ani incontinuu. E un film amuzant, ceva gen comedie si mister, merge daca vrei sa te distrezi, dar nu mi se pare prea bun.
In weekendul asta vreau sa ma uit la serial, Lie to me si poate The Raven^^.

EEmy ♥ spunea...

Hmm,nu stiu ce sa zic despre The Mummy.Nu prea e genul meu dee fim,dar poate ii voi da o sansa.In weekend-ul asta nu stiu cate filme voi vedea,dar am o ditamai lista pentru toata vara si am vazut de-abia cateva dintre ele :)) .Totusi,am pe lista : Blue Valentine,The help,Smashed,Faces in the Crowd,Take me home tonight si inca vreo 20.Pe astea cred ca le vad maine-poimaine.
Vizionare placuta si tie ! >:D<

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes