sâmbătă, 3 august 2013

Impresii de vacanţă #3

Hei. Eu încă mă bucur de ce a mai rămas din vacanţă, încă 40 de zile -sau cam aşa- şi începe şcoala brr. Since nu ştiu dacă vreau sau nu să înceapă, ideea e că mă gândesc cu spaimă la ce teme am de făcut şi eu nici nu m-am apucat. Am de citit cărţi, multe cărţi de care n-au auzit vreodată sau cărţi pe care am mai încercat şi în trecut să le citesc, dar am euşuat. 
Momentan sunt într-o pană de idei, mă rog mai mult de cuvinte. Ideile sunt acolo pe undeva, dar nu vor să se scrie singure. Încerc să scriu o recenzie la o carte şi nu-mi găsesc cuvinte ceea ce e enervant, probabil nu v-a ieşi aşa cum vreau eu, dar asta este.
În ultimele zile am văzut multe persoane care îşi scriu recenziile pe un caiet sau o foaie înainte să le redacteze la calculator şi mi se pare foarte tare. Nu ştiu de ce, dar când mă văd cu o foaie de hârtie în faţă mă blochez. Mai păţesc uneori la teste aşa sau la concursuri. Dacă toate s-ar da pe calculator ce bine ar fi de mine. 
Voi cium faceţi? Mai întâi o scrieţi pe o foaie, lucraţi cu ideile pe parcurs ce citiţi sau la final la calculator începeţi să scrieţi recenzia?
Oh şi încerc să citesc o carte şi nu pot, pur şi simplu nu mă atrage, deşi mulţi mi-au spus că e faină, m-am blocat la primele capitole şi nu o pot continua, cred că o să fac o pauză, o să citesc ceva ce trebuie neapărat să citesc, apoi o să o aiu din nou să văd dacă am acelaşi sentiment.
Per total sunt într-un blocaj de cuvinte şi de citit, foarte, foarte rău.

3 comentarii:

EEmy ♥ spunea...

Don't worry. Cred ca, la fel cum exista writers' block, asa exista si readers' block. O sa treaca, intr-un final. Si eu am trecut prin asta. De fapt, prin ambele. E destul de naspa, dar si dupa ce trece, ai o pofta nebuna de scris si citit ! :)
Eu scriu recenziile direct la laptop. Poate o sa incerc sa le scriu si pe foaie. Am acelasi sentiment ca si tine cand vad o foaie alba, dar totodata imi vine sa scriu pe ea. Orice. Heh, cam ciudata chestia. :D

Krisz spunea...

Inainte le scriam direct la calculator dar in ultima vreme prefer sa le scriu pe foaie si apoi sa transcriu. De ce? Pentru ca am tendinta sa imi fie distrasa atentia cand sunt la calculator. Mai intru pe Facebook, pe blog, imi pierd ideile si interesul :)) Asa, cand scriu pe foaie ma concentrez doar acolo si imi e mai usor. Alt motiv pentru care am inceput sa scriu pe foi inainte e ca citesc multe carti si am zile cand nu am chef deloc de calculator. Intru jumatate de ora si nu mai am rabdare. Asa, scriindu-le pe foi, nu mai trebuie sa treaca zile pana fac o recenzie, cum era inainte. Scriam cand aveam dispozitia necesara sa stau la pc.
Dar in principiu cam asta ar fi. La pc am obiceiul sa pierd vremea aiurea pe net si nu sa fac ce trebuie :)) si in sf am gasit solutia salvatoare.

Ştefana Alexandra spunea...

EEmy: da şi mie îmi vine să scriu pe ea, dar numai ce trebuie nu.

Krisz: Exact asta fac şi eu, mai ales că îmi ia uneori şi zile până scriu o recenzie doar pentru că n-am chef de calculator sau să mă concentrez pe ceva şi aş vrea să pot să scriu ca tine pe o foaie, dar nu ştiu încă mi-e frică de foaia albă;))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes