joi, 8 august 2013

Impresii de vacanţă #4: Ce plănuiesc să citesc/văd


Hei! Nu pot să cred ce repede trece vacanţa! Îmi vine să plâng că e deja august şi simt că nu am făcut mai nimic important vara asta, de fapt aşa păţesc mereu: în fiecare vară zic că o să învăţ că o să fac aia aia şi aia, iar până la urmă sfărşesc cu o listă de pe care nu am făcut nimic. Am zis că măcar de asta asta să-mi fac o listă pe care să o îndeplinesc sigur.
Am deja o listă.
Filme pe care vreau să le văd: Wolverine|Red 2|Now you see me|The Internship|After Earth

Voi aţi citit/văz ceva din listele de mai sus? Dacă aveţi sugestii le primesc cu drag, dar aş prefera ceva ce nu am pe listă, o carte de aventuri sau acţiune sau thriller şi filme pot să fie oricum, numai să fie foarte faine, deşi aş prefera să nu fie de dragoste.

2 comentarii:

Duduş spunea...

Adam si eva e superba, mai ales daca subiectul cartii reuseste sa te prinda de la primele pagini ^^

Delia-M spunea...

Iti sugerez o carte foarte buna pe care sa o citesti Mireasma trandafirilor salbatici de Sorina Popescu.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes