miercuri, 28 august 2013

Impresii de vacanţă #5


Mă plictisesc teribil. Mai am o săptămână de stat degeaba şi nu ştiu ce să fac.
Tocmai am terminat The Mentalist, Pretty Little Liars a luat vacanţă şi la fel şi Teen Wolf, aşa că mai am Under the Dome la care să mă uit şi în rest nimic. Trebuie să văd nişte filme, dar nu am găsit HD niciunul din lista mea, poate mă uit la The Mummy până la urmă pentru că mi-am luat filmul de pe net.
Cel mai grav e că nu am chef să citesc, pur şi simplu nu îmi stă capul la citit, vreau să fac altceva, nu-mi trebuie cărţi în momentul de faţă, deşi am o listă mareee pentru şcoală şi una şi mai mare pentru mine. 
Şii pentru că azi m-am plictisit teribil am încercat să fac ceva, dar nu mi-a prea ieşit tocmai pentru că eram plictisită şi am decis să o fac de capul meu nu să mă uit al vreun tutorial, e făcută din hârtie de quilling, o să mai fac încercări, dar când o să fiu într-o stare mai bună.
Ar trebui să fie o prăjiturică, iar chestia aia galbenă cu puţin roşi ar trebui să fie un fluture, da n-am mai avut răbdare să-l fac cum trebuie şi să stau să se usuce lipiciul.
Oricum. Voi ce mai citiţi? Şi ce seriale mai vedeţi? (Trebuie să mă uit la ceva)

3 comentarii:

Leontina spunea...

Nici eu nu am chef de citit, sau de orice altceva de fapt, deși m-am apucat de o carte, am citit 20 de pagini și acum zace pe noptieră :))
De seriale, eu mai am două episoade din Lie to me, e chiar bun, dacă vrei să îi dai o șansă :D

Ştefana Alexandra spunea...

Am auzit de serial, dar nu am fost tentată până acum să mă uit, o să încerc să văd cu e.

Ştefana Alexandra spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes