sâmbătă, 31 august 2013

Veşti din lumea serialelor #11: Noi sezoane/seriale


După cum majoritatea deja ştiţi odată cu toamna şi îhh şcoala, vin şi noile sezoane din serialele favorite! Tocmai stăteam şi mă uitam pe Youtube să văd ce a mai apărut nou şii deja cei de la CW au pus câte un Preview pentru primele episoade din noile sezoane! (happy dance) Aşteptarea devine mai suportabilă acum că pot să şi speculez ce se întâmplă, doar câteva spoilere nu m-au ajutat.

The Vampire Diaries: Impostor


Arrow: Another Player



Pe lângă cele două materiale video de mai sus, am mai găsit ceva ce mi-a plăcut. În toamnă va mai apărea un nou serial, bine apar mai multe, dar mie mi-a atras atenţia unul: Once Upon a Time in Wonderland, un spin-off de la serialul Once Upon a Time.


Pe lângă acesta mai sunt şi alte seriale noi cae îmi par promiţătoare: Reign, The Tomorrow People, The 100, The Originals, şi probabil multe altele. Voi ce seriale aşteptaţi?

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes