duminică, 15 septembrie 2013

Impresii de vacanţă #6

Şi acesta este ultimul post care va purta titlul Impresii de vacanţă până prin decembrie la vacanţa de iarnă. Am zis iniţial că nu scriu nimic astăzi, sunt cu moralul la pământ şi nici nu vreau să mă gândesc că începe un an şcolar.
Ştiu că mulţi se bucură, e revederea colegilor, vechiul anturaj şi orice altceva, dar eu nu simt chiar aşa. Pentru mine un nou an şcolar înseamnă stres, foarte mult stres, lipsă de inspiraţie, de chef, lipsă de timp. Mă gândesc cu groază la zilele ce urmează, la acomodarea cu programul tare anapoda pe care îl avem, la toate lucrurile care mă fac pe mine să mă simt foarte aiurea în şcoală. Îmi plăcea gimnaziul, vai a fost o super perioadă, nu era atât de mult stres, nu aveam aşa o pană de idei. Dacă odată credeam că la liceu va fi uşor acum îmi vine să arunc cu roşii în vechea eu.
Vremea nu ajută deloc, ba chiar îmi înrăutăţeşte starea. Sper că odată intrată în rutină să scap de sentimentul care mă tot apasă de când am realizat că mai e puţin şi începe şcoala.
Din cei care încep mâine şcoala: cum vă simţiţi la gândul că în mai puţin de 24 de ore veţi fi iar acolo?

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes