duminică, 20 octombrie 2013

Harry Potter împreună cu ziarul Libertatea!

M-am obişnuit să nu mai postez tot felul de posturi în care să fac reclamă din moment ce se pot găsi pe mai toate blogurile, dar de data aceasta nu m-am putut abţine şi nici nu aş fi vrut să o fac. 
Harry Potter este seria mea favorită din copilărie, ea reprezintă toate visele mele la o lume mai bună şi plină de magie pe care le aveam atunci. Primul meu post pe acest blog a fost cu 4 zile înainte să apară ultimul film Harry Potter şi Talismanele morţii Partea a IIa şi evident a fost despre influenţa cărţilor în viaţa mea şi cât de mult au însemnat ele.
Aşa că odată cu apariţia cărţilor cu Ziarul Libertatea a cărţilor în fiecare joi m-am gândit că este timpul să-mi amintesc de seria aceasta şi poate reuşesc să scriu câte o mini-recenzie pentru fiecare din ele. Pentru cei care nu aţi citit încă seria sau aţi citit-o şi nu o aveţi în bibliotecă trebuie neapărat să le cumpăraţi! 20 de lei pentru un volum e foarte puţin având în vedere că vor fi în format mare(13x20cm), paperback şi nu vor fi împăţite în mai multe volume! Asta ar însemna undeva la 140 de lei toată seria, pff eu am dat atât doar pe volumele cinci şi şase. 
Mai jos vă las data apariţiei fiecărei cărţi, calendarul îl voi pune şi în partea stângă pe blog ca să ştiţi când apar chiar dacă nu o să mai fie postarea asta pe pagină.


1. "Harry Potter şi Piatra filozofală" – 24 octombrie 
2. "Harry Potter şi Camera secretelor" – 31 octombrie 
3."Harry Potter şi Prizonierul din Azkaban" – 7 noiembrie 
4. "Harry Potter şi Pocalul de foc" – 14 noiembrie 
5. "Harry Potter şi Ordinul Phoenix" – 21 noiembrie 
6. "Harry Potter şi Printul Semipur" – 28 noiembrie 
7. "Harry Potter şi Talismanele morţii" – 5 decembrie

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes