miercuri, 2 octombrie 2013

Revăzut: Supernatural



Cred că deja toţi ştim că serialele au etape mai bune şi mai proaste. Personal am întâlnit destul de multe seriale care la un moment dat au un sezon mai slăbuţ, cu un plot destul de îhh, dar în general serialele care au fost bune se redresează.
Indiferent dacă eşti sau nu un fan al serialelor, trebuie să fi auzit măcar odată de Supernatural. Cam acum doi ani obişnuiam să mă uit la Supernatural şi îmi plăcea foarte tare, eram la zi cu toate episoadele şi aşteptam cu nerăbdare sezonul 7. Ce s-a întâmplat? Păi plotul primelor sezoane nu mi-a plăcut deloc, era foarte diferit faţă de ce eram obişnuită şi am renunţat să mai urmăresc serialul după ce am văzut primele 9 episoade.
Recent mă uitam pe tumblr după nişte poze din seriale şi am dat peste o poză cu Dean şi mi-am amintit cât de mult îmi plăcea Supernatural. A trecut partea asta şi după câteva zile mă uitam pe site-ul unde îmi contorizez toate serialele pe care le văd, iar acolo am dat iar de Supernatural şi într-un final am zis să-i dau o şansă. Aşa că acum vreo săptămână m-am apucat din nou se Supernatural. Nu ştiam exact la ce episod rămăsesem aşa că a trebuit să caut pe youtube un eveniment major care s-a întâmplat în unul din ultimele episoade pe care le-am văzut ca să aflu de unde să mă uit.
Sincer acum că sunt undeva pe la episodul 20 din sezonul 7, chiar nu-mi pare rău că m-am reapucat de serial. Cred că acele prime 9 episoade au fost puţin slăbuţe, probabil o pasă proastă, dar după episodul 11 a revenit acţiunea. Ceea ce îmi place la seriale gen Supernatural, unde nu toate episoadele sunt legate între ele, este că mereu e ceva nou şi nu ai cum să te plictiseşti pentru că nu se trage de aceiaşi acţiune la infinit.
Abia după ce m-am reapucat de serial mi-am dat seama ce mult mi-au lipsit Dean şi Sam şi relaţia dintre ei. 
Partea bună atunci când te laşi de un serial? Atunci când vrei  să te uiţi din nou la el ai multe episoade de văzut unul după altul pentru că ai rămas în urmă.
Din momentul acesta  Supernatural e din nou pe lista mea de seriale favorite şi este şi în top 3, având 178 de episoade, după One tree hill cu 188 şi Grey's Anatomy cu 204.
Din cei care mai urmăriţi serial, cum vi s-a părut acţiunea până în momentul în care aţi ajuns voi?

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes