sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Melodia lunii #30: Maite Perroni - Tu y Yo

Ştiu că în ultima vreme nu prea am intrat pe blog, n-am prea postat, dar nu din lipsă de interes, ci din lipsă de timp. Dar acum că vine decembrie şi eu am terminat aproape cu tezele şi cam tot ce ţine de şcoală şi voi avea ceva mai mult timp. Luna aceasta am ales o melodie care mie îmi place mult şi care e oarecum nouă, apărută anul acesta prin vară. E de la o cântăreaţă care îmi place mult şi care e şi acriţă.

Maite Perroni Beorlegui (n.9 martie 1983, Ciudad de Mexico) este o actriță și cântăreață mexicană. Este cunoscută pentru rolul in telenovela Rebelde 2004 si pentru alte roluri. În anul 2004 a devenit cunoscută pe plan muical,internațional datorită formției RBD. După destrămarea formaţiei, Maite s-a axat mai mult pe actorie, deşi a mai întregistrat câte o melodie ca sountrack pentru telenovelele în cae juca. Anul acesta Maite a lansat primul single de pe noul album: Tu y yo, de pe albumul Eclipse de Luna.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes