marți, 12 noiembrie 2013

Premieră: Catching Fire - Rezervări

Pentru în seara aceasta aveam plănuită o altă postare, asta până când m-a sunat Ioana să-mi spună că s-a dat drumul la rezervări la Cinema City. La ce film? Catching Fire, Hunger Games 2, filmul pe care îl aştept de un an! Şi aşa am terminat fiind mult prea fericită pentru a-mi mai păsa de orice altceva, nici măcar să învăţ pentru română, dar fac şi asta în final.
Oricum revenind asupra subiectului care este foarte important, astăzi s-a dat drumul la rezervări şi deja la ora la care merg eu sala e pe jumătate plină! (Cel puţin aşa era acum o oră) Vă imaginaţi că dacă făceam rezervarea mâine nu mai prindeam loc sau erau unele foarte proaste? Se vede că acest film e cel mai aşteptat film al anului şi e clar că nimeni nu trebuie să-l rateze! 
Pentru cei care vor să meargă la premieră (adică pentru cei care sunt măcar pe jumătate la fel de obsedaţi ca mine) puteţin intra pe site-ul celor de la cinemacity, alegeţi oraşul în care sunteţi, apoi mergeţi al filme 2D şi de acolo alegeţi Catching Fire ca să vă puteţi face o rezervare. eu sper ca toţi cei care vor să prindă un loc la premieră să o facă.
Eu merg la film vineri, pe 22 noiembrie 2013 la 19:30! Voi dacă v-aţi făcut deja rezervarea când mergeţi? Sau întrebare mai imporatntă şi care normal n-ar trebui să o pun pentru că ar trebui toţi să fiţi acolo: cine merge la premieră?

Până vineri pe 22 totuşi mai este şii las mai jos un trailer, sunt apărute foarte multe, unul îl puteţi găsi şi aici pe blog, primul mai exact.


1 comentarii:

iri spunea...

eu mi-am rezervat bilet duminica - stiam ca vineri n-am nicio sansa :))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes