vineri, 29 noiembrie 2013

Prima impresie: Reign



Încă de când am văzut primul trailer am spus că îmi va plăcea acest serial. Reign este o dramă, un serial istoric bazat pe fapte reale. Mereu mi-au plăcut serialele care au un gram de adevăr ascuns în spatele poveştii. Serialul este nou, abia apărut anul acesta în toamnă.
Toţi actorii mi se par foarte bine aleşi pentru roluri, intră atât de bine în pielea personajelor încât ajungi să te crezi la curtea franceză după câteva minute din episod. Eu am văzut tot ce a apărut până acum şi nici măcar unul dintre episoadele apărute nu m-a dezamăgit. Apoi personajele, ele nu sunt construite exact aşa cum erau imaginile lor istorice, cu toate acestea au aerul acela distins şi se observa diferenţa dintre trecut şi prezent, nu se amestecă elemente în personalitatea lor. 
Cel mai mult îmi place accentul unora dintre actori, e absolut mirific! Mersită să te uiţi la serial şi numai ca să auzi cum vorbesc. Mai ales Adelaide Kane, actriţa ce o interpretrează pe Mary, are un accent adorabil. zici că a fost născută atunci. Am mai văzut-o şi în Teen Wolf şi nu avea acelaşi accent, se observă diferenţa. Mă bucur că se încearcă păstrarea limbajului de atunci şi a accentului datorat originilor personajelor.
Se formează un triunghi amoros în serial, ceea ce nu ştiu dacă îmi place sau nu, dar ceea e mi se pare foarte ok este că nu se pune atât de mult accentul pe asta, ci pe conflictul dintre ţări, pe intrigile politice, religioase, cam tot ce se întâmpla pe la 1557 în Franţa şi Scoţia.
În mare serialul e bun, chiar foarte bun. Au costume bune, actori super. Ceea ce mă deranjează este că vârsta personajelor este pff foarte mică, înţeleg că aşa era pe atunci, se căsătoreau de mult, dar asta ar fi putut să nu păstreze. De ce? Pentru că actorii sunt prea bătrâni ca să joace puşti de 16-17 ani. Adică nici nu arată şi nici nu se comportă de atât. Dacă nu aflam accidental că atât au în serial eu ziceam că au în jur de 20. Mary şi Francis mai arată cum mai arată, dar Bach şi slujnicele lui Mary care au o vârstă apropiată cu ei nu arată deloc ca fiind aşa de tineri.



Cu acţiunea situată în anul 1557, Franţa, serialul urmăreşte viaţa lui Mary, regina Scoţiei, la curtea franceză, în timp ce ea aşteaptă să se căsătorească cu Francis, moştenitorul tronului francez, cu care ea este logodită de când erau copii. La curte, Mary trebuie să se confrunte cu schimbări de politică şi jocuri de putere, precum şi cu sentimentele sale pentru Francis. Regina Catherine, mama moştenitorului, încearcă în secret să oprească mariajul celor doi, din cauza viziunilor lui Nostradamus conform cărora căsătoria îi va aduce moartea lui Francis. Serialul mai urmăreşte şi relaţiile slujnicelor lui Mary: Lola, Kenna, Greer şi Aylee, care sunt şi ele în căutare de soţi la curte.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes