luni, 30 decembrie 2013

Impresii de vacanţă #7


Luna aceasta am fost incredibil de inactivă, atât pe blog cât şi în ceea ce priveşte cititul cărţilor sau uitatul la seriale, cam orice îmi place mie plăcere în general. Pur şi simplu nu am avut starea necesară. După teze am fost puţin indispusă, apoi au intervenit alte lucruri. Am avut concert pe 17 şi înainte au tot fost repetiţii care m-au ţinut în priză şi plecată mai toată ziua, apoi am mers la colindat şi din nou ajungeam târziu. Şii imediat sărbătorile cu petreceri şi oameni mulţi. 
Am avut un an destul de plin şi nu regret nimic, chiar dacă n-am avut atât de mult timp pentru citit şi nu am realizat tot ce mi-aş fi dorit, măcar a fost un an fericit. Mâine e sfârşitul anului şi am planuri aşa că nu o să pot sta pe calculator aşa cum nu am stat nici zilele astea, aşa că o să am nişte posturi programate ca o recapitulare a anului, cât am citit ce am citit şi ce am văzut.
Aşa că eu vă urez un 2014 fericit şi plin de bucurie şi sper că 2013 a fost un an măcar la fel de bun ca al meu.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes