Recenzie (66): Te aştept de J. Lynn

Gen: Romance, New Adult, Dramă
Data Publicării: 5 Februarie 2014
Pagini: 384
Autor: J. Lynn
Publicată de: Editura Epica

Uneori în viaţă merită să aştepţi până şi pentru cele mai nesimnificative lucruri, pentru că ele sunt cele care îţi aduc fericirea zi cu zi. Nu ştim niciodată ce ne aşteaptă dincolo de barierele pe care ni le impunem singuri, dar ştim că este ceva. Modul în care alegem să ne trăim viaţa ne defineşte, iar trecutul nu ne reprezintă mereu, uneori este atât de diferit încât îl ascundem cât mai departe de ochii celorlalţi.
Avery Morgansten a plecat cât mai departe de părinţii ei, la o facultate unde nimeni nu avea să ştie cine este sau ce trecut ascunde. Tot ce vrea este să treacă prin facultate fără să atragă atenţia asupra ei, poate să-şi facă şi prieteni. Decisă să-şi lase trecutul în spate şi să se concentreze pe viitor, planul ei perfect de viitor este ameninţat atunci când îl întâlneşte pe Cameron Hamilton. Cameron, Cam, este tot ce şi-ar putea dori o fată: înalt, cu ochi mari, albaştrii şi incredibil de sexy. Este tot ce şi-ar putea dori o fată... mai puţin Avery, întrucât fizicul lui Cam practic ţipă după atenţie, iar atenţie este ultimul lucru pe care ea îl doreşte.
Prinsă între Cam şi ameninţarea constantă a trecutului său, Avery este într-o continuă fugă.
Te aştept este o poveste de dragoste dintre două suflete rănite. Fiecare dintre ei are un secret de ascuns, un trecut nu tocmai roz, iar destinul îi pune faţă în faţă pentru a le arăta că viaţa trebuie trăită indiferent de ce s-a întâmplat în trecut.
Tot romanul este scris din perspectiva lui Avery, de asta unele situaţii nu sunt tratate cu la fel de multă importanţă. Ea nu realizează tot ce se întâmplă în jurul ei şi întregistrează greşit unele reacţii, probabil din cauza traumelor prin care a trecut.
Avery este personajul cel mai rănit din toată cartea, ea încearcă să se apere ţinându-i pe ceilalţi la distanţă, lucru care nu-i face bine. Comportamentul său nu este unul demn de urmat, ea se ascunde sub carapacea sa şi reacţiile ei sunt frunstrante chiar. Pe parcursul cărţii am avut mai multe momente în care voiam să merg acolo şi să mă iau de ea. Pe de altă parte este Cam, care e un dulce, care aşteaptă ca ea să-şi deschidă sufletul pentru el şi care evident este cel mai rănit în proces... Pe lângă cele două personaje principale mai sunt şi altele care fac atmosfera mai puţin stresantă şi care înveselesc lucrurile. Prietenii lui Cam: Oliver şi Jase sunt genul de băieţi care se dau la toate fetele şi le schimbă permanent, dar sunt amuzanţi şi chiar dacă nu apar foarte mult în carte se vede că ţin la el. Brittany şi Jacob sunt prietenii lui Avery, ei o susţin mereu şi au câte un cuvânt să o înveselească. Oricum cel mai mult mi-a plăcut de familia lui Cam, el care genul acela de părinţi care orice copil ar vrea să-i aibă. Familia Hamilton este una unită, amuzantă şi pe care ştii că te poţi baza.
Te aştept este unul din romanele de dragoste care merită să le citeşti atunci când te simţi singur şi eşti deprimat pentru că îţi ridică moraul. Nu este o carte extraordinară, este scrisă bine şi sunt unele pasaje de care te îndrăgosteşti, dar nu are acel ceva special care o să te facă să îţi aduci aminte şi peste mulţi, mulţi ani cine erau Avery şi Cam. Cu toate acestea, un roman ca acesta trebuie citit pentru că există unele lucruri care rămân. Romanul îţi aminteşte că pentru unele lucruri e bine să lupţi, că pentru unele lucruri e bine să aştepţi.